nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter
1. Statistics for Decision Making and Competitive Advantage.
Chapter
2. Describing Your Data.
Chapter 3, Hypothesis Tests and Confidence Intervals to Infer Population Characteristics and Differences.
Chapter
4. Simulation to Infer Future Performance Levels Given Assumptions.
Chapter
5. Simple Regression.
Chapter
6. Finance Application: Portfolio Analysis with a Market Index as a Leading Indicator in Simple Linear Regression.
Chapter
7. Indicator Variables.
Chapter
8. Presenting Statistical Analysis Results to Management.
Chapter
9. Nonlinear Regression Models.
Chapter
10. Logit Regression for Bounded Dependent Variables.
Chapter
11. Building Multiple Regression Models.
Chapter
12. Model Building and Forecasting with Multicollinear Time Series.
Chapter
13. Association Between Two Categorical Variables: Contingency Analysis with Chi Square.
Chapter
14. Conjoint Analysis and Experimental Data.