nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
An Introduction to Campaigns and Elections, American Style
David A. Dulio, Candice J. Nelson and James A. Thurber
PART I Campaign Rules and Actors
1 US Democracy Survives a Challenge
Chris Sautter
2 Redistricting and Reapportionment in U.S. Elections
Stephen K. Medvic
3 Outside Money and Inside Policy: Campaign Finance in Federal Election
R. Sam Garrett
4 The Role of Political Parties
David A. Dulio and John S. Klemanski
PART II Campaign Context
5 Campaign Management: The Key Elements of a Campaign
Anne Caprara
6 The Uses and Challenges of Survey Research in Election Campaigns
Glen Bolger
7 Primaries: The Key to Understanding Party Factions in American Politics
Elaine C. Kamarck
PART III The Dynamics of the Campaign
8 Microtargeting and Big Data
Tom Bonier
9 Paid Media
Terrance Green
10 How Digital Changed the Political Landscape
Scott Goodstein
11 The Changing Dynamics of Campaign Media: Earned and Owned
Ron Elving
12 Field Organizing in Political Campaigns
Alicia Kolar Prevost
Conclusion
Candice J. Nelson, James A. Thurber and David A. Dulio