Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Challenge of Numbers: People in the Mathematical Sciences

  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jan-1990
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309596022
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 10,02 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jan-1990
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309596022
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A Challenge of Numbers describes the circumstances and issues centered on people in the mathematical sciences, principally students and teachers at U.S. colleges and universities. A healthy flow of mathematical talent is crucial not only to the future of U.S. mathematics but also as a keystone supporting a technological workforce. Trends in the mathematical sciences' most valuable resourceits peopleare presented narratively, graphically, and numerically as an information base for policymakers and for those interested in the people in this not very visible, but critical profession.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction and Historical Perspective 2 The U.S. Labor Force and Higher Education 3 College and University Mathematical Sciences 4 Majors in Mathematics and Statistics 5 Mathematical Scientists in the Workplace 6 Issues and Implications Bibliography Appendix Tables
1 Front Matter; 2 1 Introduction and Historical Perspective; 3 2 The
U.S. Labor Force and Higher Education; 4 3 College and University
Mathematical Sciences; 5 4 Majors in Mathematics and Statistics; 6 5
Mathematical Scientists in the Workplace; 7 6 Issues and Implications; 8
Bibliography; 9 Appendix Tables
Bernard L. Madison for the Committee on the Mathematical Sciences in the Year 2000, National Research Council