Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Challenging Behaviours - What to Know and What to Do: The Professional Development File for All Staff

(former university lecturer, UK)
  • Formāts: 318 pages
  • Izdošanas datums: 09-May-2023
  • Izdevniecība: Teach to Inspire
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000949506
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 103,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 318 pages
  • Izdošanas datums: 09-May-2023
  • Izdevniecība: Teach to Inspire
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000949506

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This title is written by Andrew & Beth Chadwick. If you deal with challenging behaviours this book includes strategies covering a range of special needs including autistic spectrum, aspergers, dyspraxia, dyslexia, depression, tourettes, obsessive compulsive disorder, oppositional defiant disorder, attention deficit hyperactivity disorder and specific learning difficulties. It addresses problems such as: Truanting; Swearing and verbal abuse; Theft; Bullying; Attention seeking; Drug abuse; Low self-esteem; and, Vandalism. It includes case histories to provide some insight into the difficult situations teachers may encounter in the classroom. It is suitable for all ages.
Acknowledgements, Introduction, Disorders, Attachment Disorder,
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), Autistic Spectrum Disorder
and Aspergers Syndrome, Conduct Disorder, Depression and Bipolar Disorder,
Dyslexia, Dyspraxia, Obsessive-Compulsive Disorder (OCD), Oppositional
Defiant Disorder (ODD), Tourette Syndrome, Child and Class-Based Issues and
Behaviours, Anxiety, Attention Seeking, Bullying, Emotional Distress and
Temper Tantrums, Low Self-Esteem, Self-Harm, Sexualised Behaviour, Substance
Abuse, Suicide, Swearing and Verbal Abuse, Theft, Work Avoidance, Young
Carers, Glossary of Supporting Colleagues
This series of Professional Development Files offers a comprehensive resource to support staff with information, understanding, case study material and appropriate interventions. Material can be consulted in the staff room or used to support whole staff meetings on selected topics. The purpose of the series is to ensure that all staff have a coherant and agreed approach to the special needs support offered to children in school.