Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Children Learning French: An Attempt at First Principles

  • Formāts: 182 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 04-Jun-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429950322
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 182 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 04-Jun-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429950322
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Is the learning of a second language best begun in the junior school? Originally published in 1974, the authors draw upon studies of language learning and upon developmental characteristics of children, relating them to second language learning, in order to assess the appropriateness of French to the curriculum.



Is the learning of a second language best begun in the junior school? Originally published in 1974, the authors draw upon studies of language learning and upon developmental characteristics of children, relating them to second language learning, in order to assess the appropriateness of French to the curriculum. The possibilities and limitations of the task confronting the child are explored.

The book is a practical one with many references to classroom organisation and teaching techniques. The restrictions of imitative learning are relegated to their limited place, and a higher aim is suggested, that of meaningful and productive language use.

Acknowledgements.
1. Introduction: Aims of the Study
2. The Evolution of
French as a Component of the Primary Curriculum
3. Relevant Educational
Factors at the Junior Stage (a) Considerations Arising Out of the Development
of the Primary Curriculum (b) Attitudes and Interests and some of their
Implications
4. The Significance of Language Development
5. Intellectual
Development at the Junior Stage
6. Schools Visited: An Educational
Perspective
7. Summary and Synthesis. Appendix. Bibliography. Index.
Barbara Rapaport, David Westgate