Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Children's Imagination

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 23-Jun-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009079044
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 23-Jun-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009079044
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"Children's imagination was traditionally seen as a wayward, desire-driven faculty that is eventually constrained by rationality. A more recent, Romantic view claims that young children's fertile imagination is increasingly dulled by schooling. Contrary to both perspectives, this Element argues that, paradoxically, children's imagination draws much inspiration from reality. Hence, when they engage in pretend play, envision the future, or conjure up counterfactual possibilities, children rarely generate fantastical possibilities. Their reality-guided imagination enables children to plan ahead and to engage in informative thought experiments. Nevertheless, when adults present children with less reality-based possibilities - via biblical narratives or the endorsement of special beings - they are receptive. Indeed, such imaginary possibilities can infuse their otherwise commonsensical appraisal of reality. Finally, like adults, young children enjoy being absorbed into a make-believe, fictional world, but faced with real-world problems calling for creativity, they often need guidance, given their limited knowledge of prior solutions"--

Papildus informācija

This Element explores how the human imagination is unique and what is its developmental origin.
1 The Nature of the Imagination
1(2)
2 Pretend Play
3(5)
3 Role-Play
8(5)
4 Thinking about Possibilities
13(10)
5 Thinking about What Could Have Happened Instead
23(5)
6 Children's Imagination Infuses Their Interpretation of Reality
28(10)
7 Absorption in an Imaginary World
38(8)
8 Creativity in Young Children
46(10)
9 Overview
56(4)
References 60