Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Choreographic Practice in Online Pedagogy

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 130,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines a creative approach to exploring choreographic practice artistically, theoretically, and pedagogically. It explores the interweaving of dance, dance teaching, dance onto-epistemologies, and choreography with a particular focus on creating dance with digital technologies. The idea of centring choreography in dance education fundamentally challenges typical conceptions of best practice in the preparation and delivery, appropriateness, and effectiveness of dance performance, teaching and learning experiences. It purposefully privileges creativity as a critical learning paradigm, extending the ways in which creativity studies are enriching performance scholarship as well as performance teaching. The book acknowledges the importance of the artist teacher nexus and presents choreographic practice as the centre of learning in dance, with a focus on digital platforms. 

1: ENTERING THE RHIZOME.- 2: LEARNING THROUGH TECHNOLOGY IN DANCE.- 3:
CENTRING CHOREOGRAPHIC PRACTICE IN DANCE LEARNING.- 4: A/R/TOGRAPHY AS
THEORY.- 5: INITIAL RUPTURES OF CHOREOGRAPHIC PRACTICE.- 6: THE AUSTRALIAN
DANCE PLATEAU.- 7: THEORIES OF CHOREOGRAPHIC PRACTICE.- 8:  A LIVING
INQUIRY.- 9:  METHODS OF MOVEMENT.- 10: THE ARTISTS WORKS.- 11: APPLYING
A/R/TOGRAPHIC RENDERINGS TO THE ARTISTIC WORKS.- 12: THE TEACHERS WORKS.-
13: APPLYING A/R/TOGRAPHIC RENDERINGS TO THE TEACHERS WORKS.- 14: SPACE TIME
DYNAMICS.- 15: UNDERSTANDING THE MULTIPLICITIES.
Peter J. Cook is Head of School and Dean, Education, at the University of Southern Queensland, Australia. His research is primarily centred on understanding learning through, dance, education and creativity and their associated practices. Additionally, Peters work is informed by his vast experience in initial teacher education and extending into creativity in leadership.