Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 34,67 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Dec-2015
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170303201
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Die Zeit, in der wir leben, ist eine Zeit allgegenwartiger Transformationen. Nur weniges scheint noch auf Bestandigkeit angelegt zu sein. Unsere Gegenwart ist gepragt von einer "Mentalitat der kurzen Dauer", weshalb Soziologen sie als "fluchtige Moderne" (Zygmunt Bauman) bezeichnen. Das betrifft auch die Katechese als Erfahrungsweg des gemeinsamen Lernens auf der Suche nach Sinn, Ziel und Grund des Lebens. Sie benotigt gemeinsame Zeit und geteilten Raum, sie lebt von Bestandigkeit und Dauer. Ist dies in Zeiten der "fluchtigen Moderne" noch gegeben? Lassen sich Menschen uberhaupt noch zu lebenslangen Projekten und Entscheidungen bewegen? Wie mussen katechetische Prozesse beschaffen sein, um inmitten der Fluchtigkeit unserer Lebenshorizonte einen "Zeit-Raum mit Gott" eroffnen zu konnen?