Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Circle Solutions for Student Wellbeing: Relationships, Resilience and Responsibility

  • Formāts: 160 pages
  • Sērija : Corwin Ltd
  • Izdošanas datums: 10-Feb-2020
  • Izdevniecība: Corwin UK
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781529712377
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 160 pages
  • Sērija : Corwin Ltd
  • Izdošanas datums: 10-Feb-2020
  • Izdevniecība: Corwin UK
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781529712377

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This new edition of Circle Solutions for Student Wellbeing addresses critical and contemporary issues for students aged 5-18.  It has been updated to include:





straightforward instructions on how to set up and run Circles for social and emotional learning (SEL) including the ASPIRE pedagogy for effective implementation 





how to boost the self-worth of students with a wide range of needs





new content and activities on faith, race, gender, mental health and identity







Online planning templates

The authors evidence-based approach to building a healthy classroom environment has proven to be a unique and invaluable intervention worldwide, enhancing the social and emotional well-being of both students and teachers.
Games Index vi
List of Photocopiable Resources
xvi
About the Author xviii
Preface xix
Acknowledgements xxi
1 Introduction
1(6)
2 Twelve Dimensions of Social and Emotional Learning
7(12)
3 The ASPIRE Principles and Pedagogy
19(7)
4 Setting up and Running a Circle
26(15)
5 Opening, Mixing and Closing Activities
41(8)
6 A Positive Sense of Self: Being and Becoming
49(9)
7 Emotional Awareness and Skills
58(13)
8 Friendship
71(12)
9 Belonging
83(12)
10 Shared Humanity and Ethics
95(11)
11 Promoting the Positive for Resilience
106(10)
12 Seeking Meaning
116(7)
13 Circle Solutions for Challenging Situations
123(10)
References, Further Reading and Resources 133(3)
Index 136
Previously a teacher and educational psychologist, Sue Roffey is currently adjunct Associate Professor at the University of Western Sydney and Honorary Lecturer at University College London. She is a prolific author, international educational consultant and speaker on issues related to pro-social behaviour, belonging, resilience and positive relationships within education.  She is the founder and director of Wellbeing Australia (www.wellbeingaustralia.com.au/wba) and now lives between Sydney and London.  Sue can be contacted through www.sueroffey.com and www.circlesolutionsnetwork.com/csn.