Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Civics Education in Contentious Times: Working with Teachers to Create Locally-Specific Curricula in a Post-Truth World

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Nov-2020
  • Izdevniecība: Lexington Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781793611642
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 37,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Nov-2020
  • Izdevniecība: Lexington Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781793611642

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Civics Education in Contentious Times: Working with Teachers to Create Locally-Specific Curricula in a Post-Truth World is a longitudinal research study that focuses on the collaboration between a researcher and elementary teachers to design and implement locally-specific civics curriculum in a predominately Latinx-serving Title I school. William Toledo details how the design team wrote and taught this curricular unit in the midst of contentious socio-political contexts and how themes from these greater contexts entered classrooms, along with proposing conceptual frameworks for teaching civic perspective-taking in these instances.
List of Figures and Tables

Chapter 1: Shifting Contexts

Chapter 2: Conceptualizing Civic-Perspective Taking

Chapter 3: If Donald Trump Doesnt Like Our School, is He Going to Knock it
Down?: Students Triumphs and Challenges in Learning Civics

Chapter 4: Contextually-Specific Knowledge: How Teachers Designed and Taught
this Unit

Chapter 5: Where Do We Go From Here?: Implications for Future Teaching and
Research

Afterword

References

About the Author
William Toledo is assistant professor of elementary social studies education in the College of Education at the University of Nevada, Reno.