Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Claes Oldenburg's Theater of Vision: Poetry, Sculpture, Film, and Performance Art

(University of Michigan-Dearborn, MI)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In four chronologically organized chapters, this study traces the conceptual dependence and deep connectivity among Claes Oldenburg’s poetry, sculpture, films, and performance art between 1956 and 1965.



In four chronologically organized chapters, this study traces the conceptual dependence and deep connectivity among Claes Oldenburg’s poetry, sculpture, films, and performance art between 1956 and 1965.

This research-intensive book argues that Oldenburg’s art relies on machine vision and other metaphors to visualize the structure and image content of human thought as an artistic problem. Anchored in new oral history interviews and extensive archival material, it brings together understudied visual and concrete poetry, experimental films, fifteen group performances (commonly referred to as happenings), and a close analysis of his well-known installations of The Street (1960) and The Store (1961–62), effectively setting in place a reexamination of Oldenburg’s pop art from the street, store, home, and cinema years.

The book will be of interest to scholars working in art history, film studies, performance studies, literature, intermedia studies, and media theory.

Introduction: Intermedial and Metaphorical Being
1. Rips out of Reality,
or the Camera Eye in The Street
2. AnnihilateIlluminate: Photography,
Polysemy, and Performance
3. The Mind as Storehouse
4. A Cinema without Film
Epilogue: Art as Gesture
Nadja Rottner is Associate Professor of Art History at the University of Michigan-Dearborn.