Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Code the Classics Volume II

  • Formāts: 220 pages
  • Izdošanas datums: 28-Aug-2024
  • Izdevniecība: Raspberry Pi Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781916868052
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 15,02 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 220 pages
  • Izdošanas datums: 28-Aug-2024
  • Izdevniecība: Raspberry Pi Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781916868052

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Take inspiration from the some of the greatest video games of the 1980s and learn how to write your own modern classics

Code the Classics Volume II not only tells the stories of some of the seminal video games of the 1980s, but shows you how to create your own games inspired by them, following examples programmed by Raspberry Pi founder Eben Upton. In this book, you'll learn how to run and edit the games in this book by installing Python, Pygame Zero, and an IDE. You'll also:

  • Get game design tips and tricks from the masters.
  • Understand the fundamental tasks needed for every game: display images, play sound effects and receive inputs from the keyboard or a game controller.
  • Learn how to code your own games with Pygame Zero, a library that helps automate those tasks.
  • Explore the code listings and find out how they work.

You'll meet these vintage-inspired games, and learn from their code in between rounds of play:

  • Avenger: fly across a scrolling landscape while you save humans from malevolent aliens.
  • Beat Streets: fight your way through a level, and defeat a notorious crime boss.
  • Eggzy: collect gems and survive as long as possible before time runs out.
  • Leading Edge: Race a car on a pseudo-3d race track.
  • Kinetix: Break bricks with your paddle, and use powerups to avoid various menaces.
Foreword
Chapter 1: Block Breaker

Chapter 2: Scrolling Shooter
Chapter 3: Multiscreen Platformer
Chapter 4: Beat-'em-up
Chapter 5: Racing Game
Setting Up
An Introduction to Python
An Introduction to PyGame Zero
Git and Version Control
Interview
Interview