Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cognitive Aspects of Virtual Reality

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Studies in Big Data 156
  • Izdošanas datums: 16-Nov-2024
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031681301
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 190,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Studies in Big Data 156
  • Izdošanas datums: 16-Nov-2024
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031681301

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book outlines a range of user experiments, providing comprehensive evaluations that underline the rationale behind implementing collaborative 3D virtual offices in corporate settings and 3D classrooms in educational institutions. In this book, radically new scientific approaches are taken for studying user effectiveness in the realm of 3D graphical interfaces. The emergence of VR is seen in the book as a pivotal moment in the evolution of information technology, marking a shift from the era of DOS and Windows to immersive digital spaces. Through extensive research and experimentation, it is convincingly demonstrated that integrating 2D user interfaces, such as windows, images, and 2D widgets, into 3D digital environments significantly enhances user effectiveness in terms of online collaboration, memory, recall, and comprehension of complex workflows. Moreover, valuable advice and design principles are offered to guide the creation of such working 3D digital environments.

Cognitive Infocommunications.- Internet of Digital Reality.- Cognitive
Mobility.- Cognitive Aspects of Virtual Reality.- Relationship Between
Navigational Experience and Spatial Abilities.- Sense of Presence in Desktop
VR.