Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cognitive Development in Infancy and Childhood

(University of California, Riverside)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 11-Aug-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781108960854
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 11-Aug-2022
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781108960854
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element describes the main theories that guide contemporary research in cognitive development along with research discoveries in several important cognitive abilities: attention, language, social cognition, memory, metacognition and executive function, and problem solving and reasoning. Biological and social contributions are considered side-by-side, and cultural contributions are highlighted. As children participate in social interactions and learn to use cultural symbols and tools to organize and support their thinking, the behaviors and understandings of the social community and the culture more broadly become an integral part of children's thoughts and actions. Culture, the natural ecological setting or habitat of human beings, plays a significant role by providing support and direction for cognitive development. Without the capacity to learn socially, human cognition would be markedly different from what it is today.

This Element describes cognitive development in infancy and childhood, a period of tremendous cognitive change. Children are born with a brain and neural system that are tuned to the people around them, who, in turn, care for children and provide the foundation for cognitive growth.

Papildus informācija

This Element explores the biological, psychological, social, and cultural contributions to the development of human cognition.
1 Introduction
1(1)
2 Cognitive Development: Coming to Understand and Act in the World
1(11)
3 Processes and Mechanisms of Cognitive Development
12(9)
4 Acquiring Knowledge and Connecting with the Social World
21(15)
5 Developing and Using the Cognitive System
36(13)
6 Conclusion
49(2)
References 51