Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cognitive Theory of Learning: Research on Hypothesis Testing

  • Formāts: 328 pages
  • Sērija : Psychology Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000649185
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 328 pages
  • Sērija : Psychology Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000649185
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Originally published in 1975, this title provides a history of hypothesis theory (H theory), along with the author’s research from the previous decade.



First published in 1975, A Cognitive Theory of Learning provides a history of hypothesis theory (H theory), along with the author’s research from the previous decade. The first part introduces the reader to contributions of some major learning theorists. It traces the history of H theory, reviewing the confrontation with conditioning theory, with the stress on the emergence of H theory which came to predominate. The second part describes the author’s work, presented as it emerged over time. It shows how the outcome of one experiment typically led to the next theoretical development or experiment. Originally part of The Experimental Psychology Series this reissue can now be read and enjoyed again in its historical context.

Preface. Part I: The Rise and Fall and Rise of Hypothesis Theory
1. The
Beginning
2. The Reaction
3. The Transition: Conditioning Theory in the
Fifties
4. The Transition: Foreshadowings in the Fifties
5. The Renaissance:
Mathematical Learning Theories in the Early Sixties Part II: Visit to a Small
Laboratory
6. The Analysis of Response Patterns by Human Adults
7. Probing
for Hypotheses
8. Further Applications of Blank Trials
9. The Start of the
Child Program
10. When S Fails to Learn
11. The Transfer Hypothesis
12.
Summing Up. Epilogue. Appendix. References. Subject Index.