Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Communicating and Strategising Leadership in British Elections: Follow the Leader?

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 142,16 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book concentrates on the leaders of the Conservatives, Labour and Liberal Democrats in British general election campaigns between 2010 and 2019, by exploring where they visit during the campaign and why, the impact they have, and how leadership is represented in the Press. It establishes the key strategic underpinnings for their visits, and the types of activities they undertake - in a uniquely British context. The degree to which leaders - and their visits - form an important dimension of voter behaviour is also considered.





Moreover, the book explores how the Press delve into the personal lives of lesser-known opposition leaders and scrutinise the policies of Prime Ministers. The types of visits by leaders that become newsworthy are identified alongside their importance as a framing tool in election reporting. Beyond the leaders themselves, press reporting on their personal relationships is scrutinised, showing an increased acceptance of active partnership.
1 Political Leadership and Contemporary British Election Campaigns
1(16)
2 Hitting the Road
17(38)
3 Preaching to the Converted?
55(26)
4 Follow the Leader?
81(26)
5 Reporting Leadership
107(42)
6 Partners in Politics
149(24)
7 Towards a Typology
173(28)
8 The Future of the Campaign Trail
201(8)
Appendices 209(6)
Index 215
Alia Middleton is Lecturer in Politics at the University of Surrey. She is the author of several research articles and her research interests include: the electoral impact of MP retirement, the political lifecycle and multi-level voting behaviour.