Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Communication et Ć©motion: regards sur les medias et les espaces publics

  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 29-Jan-2025
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite Laval
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782766304349
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 16,90 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Communication et émotion: regards sur les medias et les espaces publics
  • Formāts: 254 pages
  • Izdošanas datums: 29-Jan-2025
  • Izdevniecība: Presses de l'Universite Laval
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782766304349
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

AprĆØs avoir Ć©tĆ© relĆ©guĆ©e au domaine de l’irrationalitĆ© jugĆ©e incompatible avec la construction des savoirs scientifiques, l’étude des Ć©motions s’impose de plus en plus comme champ lĆ©gitime de recherche en histoire des mĆ©dias et en communication. Cet ouvrage prend acte de ce Ā« tournant affectif Ā» et contribue Ć  son dĆ©veloppement en milieu universitaire francophone. C’est Ć  l’aune de l’omniprĆ©sence des Ć©motions dans l’espace public de l’AmĆ©rique franƧaise – conƧu comme un espace communicationnel – que sont prĆ©sentĆ©s les 15 textes qui composent cet ouvrage. Les Ć©motions y sont analysĆ©es tantĆ“t selon une perspective historique, tantĆ“t selon une perspective culturelle et identitaire, ou encore en recourant aux Ć©tudes de rĆ©ception et de production mĆ©diatique, aux Ć©tudes fĆ©ministes, Ć  la pensĆ©e queer ou Ć  une combinaison de diffĆ©rentes perspectives, Ć  partir de rĆ©cits narratifs, de fictions littĆ©raires et de contenus mĆ©diatiques (Ć©crits journalistiques, chroniques de magazines, Ć©missions radiophoniques, publicitĆ©s, webzines). Le territoire de l’AmĆ©rique franƧaise est au cœur, sinon en filigrane, de la plupart des textes. L’ensemble couvre la pĆ©riode allant de la publication des premiers journaux dans les espaces francophones d’AmĆ©rique au xviiie siĆØcle jusqu’à l’influence des rĆ©seaux socionumĆ©riques dans les espaces communicationnels actuels.