Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Community Media: People, Places, and Communication Technologies

(DePauw University, Indiana)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 07-Apr-2005
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780511110016
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,38 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 07-Apr-2005
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780511110016
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

While transnational conglomerates consolidate their control of the global mediascape, local communities struggle to create democratic media systems. This groundbreaking study of community media, first published in 2005, combines original research with comparative and theoretical analysis in an engaging and accessible style. Kevin Howley explores the different ways in which local communities come to make use of various technologies such as radio, television, print and computer networks for purposes of community communication and considers the ways these technologies shape, and are shaped by, the everyday lived experience of local populations. He also addresses broader theoretical and philosophical issues surrounding the relationship between communication and community, media systems and the public sphere. Case studies illustrate the pivotal role community media play in promoting cultural production and communicative democracy within and between local communities. This book will make a significant contribution to existing scholarship in media and cultural studies on alternative, participatory and community-based media.

Papildus informācija

This original and engaging study of community media, first published in 2005, combines original research with comparative and theoretical analysis.
List of figures
ix
Acknowledgments xi
Introduction 1(12)
Locating community media
13(26)
Tracing the global through the local: perspectives on community media
39(44)
Finding a spot on the dial: Firehouse Broadcasting from Bloomington, Indiana
83(50)
Downtown Community Television: cultural politics and technological form
133(51)
A poor people's press: Street Feat
184(42)
Victoria's Network: (re) imagining community in the information age
226(32)
Conclusion 258(12)
Notes 270(10)
References 280(15)
Index 295
Kevin Howley is Assistant Professor of Media Studies at DePauw University. He has published in a number of journals including the International Journal of Cultural Studies, the Journal of Film and Video, the Journal of Radio Studies and Ecumene.