Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Competition Market Study of Tunisia's Retail Banking Sector

  • Formāts: 169 pages
  • Izdošanas datums: 14-Dec-2023
  • Izdevniecība: Organization for Economic Co-operation and Development (OECD)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789264711884
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 32,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Competition Market Study of Tunisia's Retail Banking Sector
  • Formāts: 169 pages
  • Izdošanas datums: 14-Dec-2023
  • Izdevniecība: Organization for Economic Co-operation and Development (OECD)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789264711884
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This market study provides an assessment of competition in three broad areas of the retail banking sector in Tunisia: current accounts, bank loans for micro, small and medium enterprises and mobile payment services. The report identifies areas where competition is not working as well as it could, reducing customers mobility and access to finance and limiting the competitive pressure that fintech companies can exert on traditional banks. The report provides a range of recommendations to improve market outcomes for financial services users and it includes estimates of the expected impact of the implementation of the recommendations on the economy. This competition market study is part of a broader project aiming at fostering pro-competitive reforms in Tunisia.