Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Computable City: Histories, Technologies, Stories, Predictions

  • Formāts: 544 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 26-Mar-2024
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262377850
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 90,17 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 544 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 26-Mar-2024
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262377850
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"A history of how computers are being used to simulate cities which in turn are increasingly being built from those same computers which are being embedded into the city's social and economic fabric"--

How computers simulate cities and how they are also being embedded in cities, changing our behavior and the way in which cities evolve.

At every stage in the history of computers and communications, it is safe to say we have been unable to predict what happens next. When computers first appeared nearly seventy-five years ago, primitive computer models were used to help understand and plan cities, but as computers became faster, smaller, more powerful, and ever more ubiquitous, cities themselves began to embrace them. As a result, the smart city emerged. In The Computable City, Michael Batty investigates the circularity of this peculiar evolution: how computers and communications changed the very nature of our city models, which, in turn, are used to simulate systems composed of those same computers.

Batty first charts the origins of computers and examines how our computational urban models have developed and how they have been enriched by computer graphics. He then explores the sequence of digital revolutions and how they are converging, focusing on continual changes in new technologies, as well as the twenty-first-century surge in social media, platform economies, and the planning of the smart city. He concludes by revisiting the digital transformation as it continues to confound us, with the understanding that the city, now a high-frequency twenty-four-hour version of itself, changes our understanding of what is possible.