Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Computer-assisted Assessment of Students

Edited by , Edited by , Edited by (Leeds Metropolitan University, UK)
  • Formāts: 224 pages
  • Sērija : SEDA Series
  • Izdošanas datums: 03-Apr-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136359477
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 224 pages
  • Sērija : SEDA Series
  • Izdošanas datums: 03-Apr-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136359477
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This text draws on a range of expertise to share good practice and explore new ways of using appropriate technologies in assessment. It provides a strategic overview along with pragmatic proposals for the use of computers in assessment.
Designing and using multiple-choice questions and standard question formats; using computer-assisted assessment to provide feedback; using ICT to support innovative assessment; technical and operational issues. (Part contents.)
Brown, Sally, ; Bull, Joanna, ; Race, Phil,