Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Computer Supported Education: 14th International Conference, CSEDU 2022, Virtual Event, April 22-24, 2022, Revised Selected Papers

Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 65,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed post-proceedings of the 14th International Conference on Computer Supported Education, CSEDU 2022, Virtual Event, April 22–24, 2022. The conference was held virtually due to the COVID-19 crisis.

The 8 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 181 submissions. The papers included in CSEDU 2022 proceedings contribute to the understanding of relevant trends of current research on Computer Supported Education, including: Emerging Technologies in Education for Sustainable Development, Instructional Design, Pre-K/K-12 Education, Machine Learning, Learning with AI Systems, Higher Order Thinking Skills, Game-Based and Simulation-Based Learning, Educational Data Mining, Course Design and eLearning Curriculae and Constructivism and Social Constructivism.
A Descriptive and Historical Review of STEM + C Research: A Bibliometric
Study.- An Exploratory Test Design and Execution Learning Approach:
A Definition of Syllabus and Teaching Plan.- Understanding Geolocation Data:
Learning Scenarios for School Informatics.- Game Design Tools: A Systematic
Literature Review: Choice of a Game Design Tool for an Experimentation in the
Nursing Field.- Development and Evaluation of a Trusted Achievement Record
of Accomplishments for Students in Higher Education using
Blockchain.- Students' Perceptions of Computer Science and the Role of
Gender.- Adaptive Kevin: A Multipurpose AI Assistant for Higher
Education.- Comparing Multi-Objective GA and PSO for the Pedagogical
ActivitiesSequencing from Bloom's Digital Taxonomy.