Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Computers and Games: International Conference, CG 2022, Virtual Event, November 22-24, 2022, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13865
  • Izdošanas datums: 23-May-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031340178
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 59,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13865
  • Izdošanas datums: 23-May-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031340178

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the International Conference on Computers and Games, CG 2022, held virtually, during November 22–24, 2022.

The 15 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 23 submissions. They were organized in topical sections as follows: ?classic games, multi-player and multi-action games, solving games, measuring games, decision making in games and puzzles.
Classic Games: FairKalah: Towards Fair Mancala Play.- Improving Search
in Go Using Bounded Static Safety.- Chinese Checkers Bitboards for Move
Generation and Ranking Using Bitboards. Multi-Player and Multi-Action
Games: Solving Chainmail Jousting.- An Algorithm for Multiplayer Games
Exploiting Opponents' Interactions with the Player.- Incentivizing
Information Gain in Hidden Information Multi-Action Games. Solving Games: QBF
Solving using Best First Search.- Oware is Strongly Solved.- Solving
Impartial SET using Knowledge and Combinatorial Game Theory. Measuring
Games: Which Rules for Mu Torere?.- Measuring Board Game Distance. Decision
Making in Games and Puzzles: Improving Computer Play in Skat with Hope
Cards.- Batch Monte Carlo Tree Search.- Human and Computer Decision-Making in
Chess with Applications to Online Cheat Detection.- Procedural Generation of
Rush Hour Levels.