Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Conflict, Culture and Identity in GP Training

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 24-Aug-2022
  • Izdevniecība: Palgrave Pivot
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811929649
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 24-Aug-2022
  • Izdevniecība: Palgrave Pivot
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811929649

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book explores the identity work and conflicted perspectives of general practitioner (GP) trainees working in hospitals in the UK. Drawing on empirical and theoretical scholarship, and privileging the analysis of social language-in-use, Johnston describes primary care medicine as a separate paradigm with its own philosophy, identity and practice. Casting primary and secondary care in historical conflict, the perceived lower status of primary care in the world of medicine is explored. Significant identity challenges ensue for GP trainees positioned at the coalface of conflict. Problematising structures of GP training and highlighting how complex historical power dynamics play out in medical training, the author advocates for radical change in how GPs are trained in order to manage the current primary care recruitment and retention crisis.
Chapter 1: Introduction.
Chapter 2: GP Identities in Hospital.
Chapter
3: Marias Narrative.
Chapter 4: Paradigms in Conflict.
Chapter 5:
Pedagogy, Policy and Practice.
Dr Jennifer L. Johnston is a practising general practitioner (GP) and medical educationalist in Belfast, Northern Ireland. This work was developed from her PhD research, which won the Association for the Study of Medical Educations Best Original Research Paper Award in 2016. She uses education for change and is committed to embedding social justice within medical education.