Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Constructing Educational Inequality: A Methodological Assessment

, (The Open University, UK),
  • Formāts: 218 pages
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2005
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135719135
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 58,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 218 pages
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2005
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135719135
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The issue of educational opportunity has long been of public concern and a major focus for eduational research. This work relates to various levels of the educational system and to different categories of student.

The issue of educational opportunity has long been of public concern and a major focus for eduational research. As a result, there is now a substantial body of research findings in this field, both quantitative and qualitative.; This work relates to various levels of the educational system and to different categories of student, but particularly social class, gender, ethnicity and race. The central trend has been to find persisting inequalities despite reform at system, institutional and classroom levels. Furthermore, the educational system is frequently portrayed as playing a key role in reproducing wider social and economic inequalities.; This book examines the status of educational inequality as a social problem, explores the conceptual issues surrounding it, assesses a representative sample of recent research, and seeks to clarify the relevant methodological ground rules, thereby laying the basis for future research in the field.
Educational Inequality as a Social Problem - A Social Constructionist Account; Methodological Preliminaries - Laying the Basis for an Assessment; Finding Inequalities at the Aggregate Level; Finding Inequalities at the Inter-school Level; Finding Inequalities at the School Level; Finding Inequalities at the Classroom Level; Conclusion.
Peter Foster, Roger Gomm, Martyn Hammersley