Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Constructive Discontent in Execution: Creative Approaches to Technology and Management

  • Formāts: 340 pages
  • Izdošanas datums: 18-Aug-2023
  • Izdevniecība: Apple Academic Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000637700
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 147,64 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is a unique collection of thoughts by independent thinkers, researchers, and corporate practitioners that demonstrates the concept of constructive discontent, which can be defined as looking for the opportunity to deconstruct something in order to build something else or build something better. The book discusses the concept of constructive discontent and provides a slate of examples of its application in practice. Taking an interdisciplinary focus that highlights fostering an innovative and entrepreneurial culture that can lead to creative solutions, the chapters look at innovations in information technology, business, the automobile and transportation industry, medical devices, agriculture, and more. The themes across the chapters highlight creativity, new rating and analysis systems, strategies to add value and reduce costs, and the fostering of an innovative culture. Chapters discuss alternate multidimensional models of individual entrepreneurial orientation, digital integration and adoption among small businesses, threats to business and labor faced by globalization during the pandemic era, success measurement techniques, risk taking and uncertainty avoidance in determining success, the predictive capability of the theory of planned behavior, and more.