Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Consumer Privacy in the 21st Century: Best Practices for Businesses and Policymakers

  • Formāts: 178 pages
  • Izdošanas datums: 01-Dec-2016
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781624172533
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 261,73 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 178 pages
  • Izdošanas datums: 01-Dec-2016
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781624172533
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In today's world of smart phones, smart grids, and smart cars, companies are collecting, storing, and sharing more information about consumers than ever before. Although companies use this information to innovate and deliver better products and services to consumers, they should not do so at the expense of consumer privacy. This book provides an overview for how companies can act now to implement best practices to protect consumers' private information. These best practices would include making privacy the "e;default setting"e; for commercial data practices and give consumers greater control over the collection and use of their personal data through simplified choices and increased transparency. Implementing these best practices will enhance trust and stimulate commerce.
Preface vii
Chapter 1 Protecting Consumer Privacy in an Era of Rapid Change: Recommendations for Businesses and Policymakers 1(92)
Federal Trade Commission
Chapter 2 Consumer Data Privacy in a Networked World: A Framework for Protecting Privacy and Promoting Innovation in the Global Digital Economy 93(44)
The White House
Chapter 3 Mobile Apps for Kids: Current Privacy Disclosures are Disappointing 137(24)
Federal Trade Commission
Index 161