Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Consumerist Orientalism: The Convergence of Arab and American Popular Culture in the Age of Global Capitalism

  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 17-Oct-2019
  • Izdevniecība: I.B. Tauris
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781838600693
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 36,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 17-Oct-2019
  • Izdevniecība: I.B. Tauris
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781838600693

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In a postmodern world of globalised capital, how does the concept of Orientalism inform understandings of cultural exchange? In this detailed and wide-ranging examination, Arab popular culture is explored in its relation to American culture and capitalism. Offering new insights on Edward Said's longstanding theoretical lens, Consumerist Orientalism presents an updated conceptual framework through which to understand the intercultural relationship between East and West, exploring a wide range of cultural production; from an Oscar-nominated Jordanian film to Turkish-Arab soap operas and Arab-diaspora rap. Drawing on key contemporary critical thinkers and in-depth cultural analysis, the relationship between capitalism, postmodernism and Orientalism is explored with fresh insights, making this essential reading for students of Middle Eastern culture, globalisation and postcolonial studies.

Papildus informācija

A study of how Orientalism and globalisation have shaped the relationship between contemporary Arab and American popular culture.
M. Keith Booker is Professor of English at the University of Arkansas, USA. His recent publications include Star Trek: A Cultural History (2018), Tony Sopranos America: Gangsters, Guns, and Money (2017) co-authored with Isra Daraiseh and Mad Men: A Cultural History (2016) with Bob Batchelor.

Isra Daraiseh is Assistant Professor of English at the Arab Open University, Kuwait. She is co-author of Tony Sopranos America: Gangsters, Guns, and Money (2017) with M. Keith Booker. She received her PhD in Comparative Literature and Cultural Studies from the University of Arkansas in 2015.