Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Contemporary Cases in Management: Perspectives from Emerging Markets

  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 26-Dec-2024
  • Izdevniecība: Taylor & Francis
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040274125
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 252 pages
  • Izdošanas datums: 26-Dec-2024
  • Izdevniecība: Taylor & Francis
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040274125

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Emerging markets due to their dynamism, resilience and complexities are a significant area of study for management theorists and practitioners. This volume brings together case studies from diverse corners of the industry and offers insightful analyses of real-world management challenges and strategies in dynamic environments.The book showcases the diversity of emerging markets that offer unique challenges in finance, marketing, organization and HR, among others. From family-owned enterprises in India grappling with succession-planning to tech startups navigating regulatory uncertainties - these case studies capture the essence of managerial dilemmas in emerging markets. Through rich narratives and rigorous analysis, the essays in this volume provide strategies for organizations to deal with turbulent times, declining sales and productivity, shrinking investments or consumer base and the need for businesses to innovate, expand and grow. The volume also includes reflections from multiple stakeholders, which not only enriches the learning experience but also fosters a deeper understanding of the complex interplay between management practices and broader socio-economic contexts.This book will be of interest to both students and researchers of business studies, management studies, marketing, finance and human resources. It will also be a useful resource for professionals working in government agencies and research agencies and for managers in different industries.