Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Content and Language Integrated Learning in Monolingual Settings: New Insights from the Spanish Context

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Multilingual Education 38
  • Izdošanas datums: 09-Apr-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030683290
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 130,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Multilingual Education 38
  • Izdošanas datums: 09-Apr-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030683290

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book offers new empirical insights into the current state of Content and Language Integrated Learning (CLIL) characterisation (through an innovative proposal to link CLIL to English as a Lingua Franca), implementation (via observation protocols and SWOT analyses), and research (by examining the effects of CLIL on the L1, foreign language, key competences, and content subjects taught through English). The book provides a state of the art of the CLIL arena, identifies the chief challenges that need to be addressed  and signposts possible ways of overcoming these in order to continue advancing smoothly into the next decade of CLIL development. This book will be of interest to researchers, policy-makers, educational authorities, and practitioners as it will assist them in making informed decisions about how to characterise, implement, and investigate CLIL in the bi- and plurilingual programs that are more frequently introduced in monolingual contexts.   

Chapter
1. Introduction to the Issue: New Insights into CLIL Characterization, Implementation, and Training.
Chapter
2. Characterizing Representative CLIL Practices: An Andalusian Case Study.
Chapter
3. Stakeholder Perspectives on CLIL Implementation: Evidence from a Large-scale Program Evaluation.
Chapter
4. Investigating the Effects of CLIL on Language Attainment: Instrument Design and Validation.
Chapter
5. The Effects of CLIL on L1 Competence Development.
Chapter
6. The Impact of CLIL on L2 Grammar and Vocabulary.
Chapter
7. The Impact of CLIL on L2 Oral Comprehension and Production: A Longitudinal Study.
Chapter
8. The Effects of CLIL on L2 Written Comprehension and Production.
Chapter
9. The Effects of CLIL on Subject Matter Learning: The Case of Science in Primary and Secondary Education.
Chapter
10. Teacher Training for CLIL: Are We there Yet?.
Chapter
11. Final Commentary: Future Challenges and Ways Forward for CLIL Characterization, Implementation, and Training.