Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Conversation Classrooms: A Profound Shift from Delivery of Information to Partnership

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2023
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781475871401
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2023
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781475871401
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Conversation Classrooms focuses on creating partnerships with students through conversation. In a conversation classroom, thinking becomes more important than absorbing. Teachers shift away from one-way teaching and invoke two-way teaching where teachers and students can learn together.



Conversation Classrooms: A Profound Shift from Delivery of Information to Partnership invites teachers to let go of dispensing knowledge and information to be given back on quizzes and tests. In creating partnerships with students through conversation, teachers see themselves on a bridge where they bring information to share that invites thinking, questioning, ideas and respect. Where mutual understanding is intrinsic, everyone is free to express ideas and have the right to speak, and everyone listens. Teachers shift away from one-way teaching and invoke two-way teaching where teachers and students can learn together. In a conversation classroom, thinking becomes more important than absorbing. Experiencing liveliness in learning leads to reflection and builds retention.