Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Coordinating Design and Technology Across the Primary School

(University of Maryland, Baltimore, USA University of Maryland, Baltimore, USA University of Maryland, Baltimore, Maryland, USA)
  • Formāts: 232 pages
  • Sērija : Subject Leaders' Handbooks
  • Izdošanas datums: 23-Jun-2005
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135713041
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 232 pages
  • Sērija : Subject Leaders' Handbooks
  • Izdošanas datums: 23-Jun-2005
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135713041

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Specifically designed for busy teachers who have responsibility for co- ordinating a subject area within their primary school. Each volume in the series conforms to a concise style, while providing a wealth of tips, case studies and photocopiable material that teachers can use immediately.; There are special volumes dedicated to dealing with OFSTED, creating whole school policy and the demands of co-ordinating several subjects within a small school.; The entire set of 16 volumes is available.
Introduction Part one The role of the design and technology coordinator
Chapter 1 The role of design and technology coordinator
Chapter 2
Establishing yourself in the role of design and technology coordinator
Chapter 3 Making the role effective Part two What design and technology
coordinators need to know
Chapter 4 Subject knowledge
Chapter 5 Pedagogical
knowledge
Chapter 6 Childrens learning in design and technology
Chapter 7
Helping teachers developyour most important task Part three Whole school
policies and schemes of work
Chapter 8 Designing and making a policy for
design and technology
Chapter 9 Developing and maintaining a scheme of work
for design and technology
Chapter 10 More than maintaining Part four
Monitoring for quality
Chapter 11 A holistic view of monitoring and
evaluating
Chapter 12 Assessment, recording and reporting Part five Resources
for learning
Chapter 13 Resources for design and technology
Chapter 14
Managing resources