Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cosmetics in Shakespearean and Renaissance Drama

4.33/5 (12 ratings by Goodreads)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Jan-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474452731
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 29,73 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Jan-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474452731
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Revised and updated critical survey of the field of cosmetics and adornment studies This revised edition examines how the plays of Shakespeare and his contemporaries dramatise the Renaissance preoccupation with cosmetics. Farah Karim-Cooper explores the then-contentious issue of female beauty and identifies a 'culture of cosmetics', which finds its visual identity on the early modern stage. She also examines cosmetic recipes and anti-cosmetic literature focusing on their relationship to drama in its representations of gender, race, politics and beauty. Key Features

Offers a new analysis of the construction of whiteness as a racial signifierProvides an original insight into women's cosmetic practice through an exploration of ingredients, methods and materials used to create cosmetics and the perception of make up in Shakespeare's timeIncludes numerous cosmetic recipes from the early modern period found in printed books and never published in a modern edition
List of Illustrations
iv
Acknowledgements vi
Chapter 1 Defining Beauty in Renaissance Culture
1(35)
Chapter 2 Early Modern Cosmetic Culture
36(33)
Chapter 3 Cosmetic Restoration in Jacobean Tragedy
69(22)
Chapter 4 John Webster and the Culture of Cosmetics
91(22)
Chapter 5 Jonson's Cosmetic Ritual
113(21)
Chapter 6 Cosmetics and Poetics in Shakespearean Comedy
134(20)
Chapter 7 `Deceived with ornament': Shakespeare's Venice
154(24)
Chapter 8 `Flattering Unction': Cosmetics in Hamlet
178(23)
Epilogue 201(2)
Bibliography 203(13)
Index 216