nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface to the first edition
Foreword
Acknowledgements
Part One - Establishing, supporting and embedding accelerated learning within a school
Timeline - Introducing accelerated learning
Chapter 1 - The need for accelerated learning
Chapter 2 - Establishing accelerated learning within the school
Chapter 3 - Supporting and embedding accelerated learning
Chapter 4 - OFSTED and beyond
Part Two - Accelerated learning - putting it into practice
Timeline - Introducing accelerated learning into a large department
Chapter 5 - Introducing accelerated learning into the science department - a way in
Chapter 6 - Half-way house - now what! (post-ELISP)
Postscript - Reflections
References and acknowledgements