Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Creating with Mobile Media

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Sep-2017
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319653167
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 94,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Sep-2017
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319653167

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book investigates the convergence between locative, mobile and social media in order to show how people use mobile media for their creative practice—creative writing, photography, video and filmmaking. The central thematic focus of this book explores how mobile media has created new opportunities and contexts for creative practitioners. It draws together creative practice research with non-representational theory and digital ethnography to provide a fresh perspective on the place mobile media has in our everyday creative lives. Fictionalized and semi-fictional vignettes are used to present empirical material taken from fieldnotes and interviews to demonstrate how new forms and genres of art making have arisen because of the affordances of mobile media. The chapters in this volume have been arranged into a sequence according to the kinds of actions that make up various creative practices.

1 Creative Practice Meets Ethnography
1(24)
2 Playing with Visual Vernaculars
25(20)
3 Performing Selfies with Smartphones
45(20)
4 `Being There' with Smartphone Apps
65(22)
5 Improvising and Collaborating Creatively with Social Media
87(22)
6 Evoking Narrative Landscapes with Mobile Media
109(22)
7 Making Films and Video Art with Smartphones
131(22)
8 Looking over Mobile Media, Creative Practice and Ethnography
153(14)
Index 167
Marsha Berry is Senior Lecturer in the School of Media and Communication, RMIT University, Australia, where she teaches digital media and creative writing. She is an ethnographer and artist whose practice includes video, participatory art, and poetry. She is co-editor of the book, Mobile Media Making in an Age of Smartphones (Palgrave, 2014). Marsha has published over sixty journal articles and book chapters on the topics of mobile media, memory and place, and creative practice research.