Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Creative Teaching Strategies for Pre-Licensure Nursing Curricula

Edited by
  • Formāts: 128 pages
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036414566
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 113,95 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 128 pages
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036414566
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

There are many books on teaching and learning strategies for higher education, but few contain information on how to create these strategies and integrate them into the course syllabi. Creative Teaching Strategies for Pre-Licensure Nursing Curricula is a collection of teaching strategies for pre-licensure nursing curricula. These alternate teaching-learning strategies appeal to students who want to engage in the learning process, rather than listen to lectures. These strategies incorporate the sciences, arts and humanities to provide a more holistic approach to learning and to facilitate the students' understanding of the broad scope of nursing. They are applicable for the beginning nursing student and the student nearing graduation and licensure. Integrating these strategies into the curricula not only enhances student learning and improves programmatic outcomes, but can also improve student satisfaction with courses and instructors.
Joyce Victor, PhD, MS, MA, MHA, RN, NPD-BC, CHSE-A. Dr Victor earned Master's degrees in Health Administration and Creative Writing, as well as her BSN and MSN, from Wilkes University, US. She earned her PhD from Duquesne University, US. She is board certified in nursing professional development (NPD-BC) and holds an advanced certification as a healthcare simulation educator (CHSE-A). Joyce has published numerous articles and has presented at international conferences on the topics of simulation-based learning and clinical nursing judgment development. Dr Victor is an Associate Professor of Nursing at Wilkes University.