Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Creativity Diagnostics

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 24-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783662704325
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 77,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 24-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783662704325
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Creativity diagnostics is actually paradoxical and an impossible task. It is neither plannable nor retrievable on demand, nor can it be prescribed with the motto: Be spontaneous or Be creative! All previous attempts to assess creative performance or behavior, for example through creativity tests using the criteria of idea richness and idea diversity under formal standardization rules (e.g. time limits) and norms, have mostly failed to meet expectations, whether in schools or in corporate aptitude diagnostics. At best, creativity could be demonstrated in the artistic-scientific field through work samples or brilliant inventions. In day-to-day operations and workplaces, creativity is typically observable over a longer period, taking into account its usefulness and social acceptance.





What approaches might be possible in psychological diagnostics to assess creativity, and what limitations they are subject to, is the topic of this creative article.





Target groups





Psychologists and HR experts in both academia and practice, as well as school educators and HR managers responsible for evaluating the creative performance of their employees.

Introduction.- Intelligence research and intelligence models.- Creativity.- Attempts at creativity diagnostics.- Creativity in social interactions and relationships.- Motivational factors in social relationships and interactions.- Creativity diagnostics within the framework of personality diagnostics.- Takeaways.

Dr. Heribert Wienkamp, a certified psychologist with a PhD in Psychology, has worked for many years in various HR roles in a bank and a building society.