Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Creativity and Writing Skills: Finding a Balance in the Primary Classroom

  • Formāts: 128 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134136100
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 36,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 128 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134136100

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Teachers, trainees and learning support assistants will find this lively and accessible book combines creativity with skills teaching to stimulate and improve children's writing, both at foundation and primary levels. Based on the concepts and objectives of the National Literacy Strategy (NLS), the content is well founded in experience, research and classroom application.

Special features include advice on planning, linking to NLS objectives, and selecting texts; demonstration scripts for teachers to use in the classroom; annotated extracts from quality literature to help children read as writers; practical advice on strategies to use in guided writing; and examples of children's work that show how to assess the children's writing and set 'next step' targets.

The authors show how you can use drama techniques, story stacks, artifacts and scenarios to engage children in writing, both in fiction and non-fiction, right across the curriculum.

Acknowledgements vi
Getting to the point of writing
1(19)
Writing at the Foundation Stage for the playgroup, nursery and reception class
20(16)
Writing opportunities in Year 1
36(13)
Moving on in Year 2
49(13)
Sustaining interest in Year 3
62(14)
Writing with confidence in Year 4
76(12)
Lifting off in writing in Year 5
88(9)
Broadening horizons in Year 6
97(13)
Appendix 1 Involving parents at Foundation Stage and Key Stage 1 110(3)
Appendix 2 Writing at the Foundation Stage: using recent QCA guidance for supporting the development of young writers 113(3)
Appendix 3 Thirty ways to improve boys' writing 116(3)
Bibliography 119(2)
Index 121


Authored by Hiatt, Kay; Rooke, Jonathan