Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Crisis Reporters, Emotions, and Technology: An Ethnography

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Jul-2019
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030214289
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Jul-2019
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030214289
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This open access book explores the emotional labour of crisis reporters in an original style that combines fictional and factual narrative. Exploring how journalists make sense of their emotional experience and development in relation to their professional ideology, it illustrates how media professionals learn to think and act within crisis situations. Drawing on in-depth interviews with journalists reporting on wars, terror attacks and natural disasters, the book rethinks traditional concepts in journalistic thought. Finally, it reflects on the specific, contemporary vulnerabilities of industry professionals, including the impact of new technologies, specific forms of precarity, and a particular strain of cynicism central to the industry. Combining comprehensive, empirical research with the fictional narrative of a journalist protagonist, Crisis Reporters, Emotions and Technology establishes an innovative approach to academic storytelling.

1 An Introduction to Crisis Reporting: Setting Out
1(28)
2 Defining a Crisis: Boarding
29(40)
3 The Emotional Experience of Crisis Reporters: The Journey
69(50)
4 Articulating Journalists' Emotional Experiences of Crisis: Touching Down
119(52)
5 Emotions, Technology, and Crisis Reconsidered: Ending
171(18)
6 Creative Nonfiction and the Research Method
189(32)
Postscript: Travel Slow and Light 221(4)
Index 225
Johana Kotiovį is a postdoctoral researcher at the Faculty of Arts, Charles University, Prague.