Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Critical Thinking: An Introduction To The Didactics Of Thinking Training

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Dec-2023
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658415433
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 118,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Dec-2023
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658415433
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Judgment and critical faculties are central concerns of many Western educational programs. However, the promotion of critical thinking requires specifically developed and didactically coherent concepts. This book therefore attempts to provide a philosophically and empirically sound as well as application-oriented introduction to the concept and didactics of critical thinking. Especially the higher education space is defined by critically questioning knowledge and practice and thereby producing new insights. Against the background of this task horizon, the theoretical foundations of critical thinking as well as didactic practice strategies for its promotion are conveyed in a low-threshold manner within the framework of the introductory volume, which can be adapted across subjects.
Introduction - Four levels of critical thinking.- Promoting critical thinking - A phase model.- Best practice examples on critical thinking.- Promoting critical thinking through the use of digital media.
Dr. Dirk Jahn, research associate at the Center for Continuing Education in Higher Education (FBZHL) at the Friedrich-Alexander University of Erlangen-Nuremberg. Scientific focus: the promotion of critical thinking, design-based research, action theory, the didactic use of films.





Dr. Michael Cursio Continuing Education Center for University Teaching at the Friedrich-Alexander University Erlangen-Nuremberg

Main research interests: Didactics of science, competence-oriented teaching, didactics of the philosophy of science.