Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cult Cinema: An Introduction

4.26/5 (39 ratings by Goodreads)
(Northumbria University, UK), (University of British Columbia, Canada)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Mar-2012
  • Izdevniecība: Wiley-Blackwell
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781444396430
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 101,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Mar-2012
  • Izdevniecība: Wiley-Blackwell
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781444396430
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Cult Cinema: an Introduction presents the first in-depth academic examination of all aspects of the field of cult cinema, including audiences, genres, and theoretical perspectives.

• Represents the first exhaustive introduction to cult cinema

• Offers a scholarly treatment of a hotly contested topic at the center of current academic debate

• Covers audience reactions, aesthetics, genres, theories of cult cinema, as well as historical insights into the topic

List of Figures
ix
Acknowledgments xi
Introduction 1(10)
Part I Receptions and Debates
11(132)
1 Cult Reception Contexts
13(13)
2 The Cult Cinema Marketplace
26(10)
3 Prestige, Awards, and Festivals
36(10)
4 Censorship and Criticism
46(11)
5 Fandom and Subculture
57(10)
6 The Cult Auteur
67(9)
7 Cult Stardom
76(10)
8 Camp and Paracinema
86(11)
9 Transgression and Freakery
97(11)
10 Gender and Sexuality
108(12)
11 Transnationalism and Orientalism
120(11)
12 Religion and Utopia
131(12)
Part II Themes and Genres
143(100)
13 Exploitation and B Movies
145(10)
14 Underground and Avant-garde Cinema
155(9)
15 Cult Cinema and Drugs
164(8)
16 Cult Cinema and Music
172(12)
17 Classical Hollywood Cults
184(10)
18 Cult Horror Cinema
194(11)
19 Cult Science Fiction Cinema
205(9)
20 Cult Blockbusters
214(10)
21 Intertextuality and Irony
224(10)
22 Meta-cult
234(9)
Filmography 243(10)
References 253(21)
Credits and Sources 274(3)
Index 277
Ernest Mathijs is Associate Professor in Film Studies at the University of British Columbia, Canada. His books include The Cult Film Reader (co-editor), three books on the reception of The Lord of the Rings, and The Cinema of David Cronenberg: From Baron of Blood to Cultural Hero. Jamie Sexton is Senior Lecturer in Film and Television Studies, Northumbria University, UK. He is the author of Alternative Film Culture in Inter-War Britain (2008), editor of Music, Sound and Multimedia: From the Live to the Virtual (2007), and co-editor (with Laura Mulvey) of Experimental British Television (2007). Ernest Mathijs and Jamie Sexton are also co-editors of the book series Cultographies.