Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cultural History of Shopping in the Age of Enlightenment

Series edited by (Manchester Metropolitan University, UK), Edited by (University of California, Santa Barbara, USA)
  • Formāts: 256 pages
  • Sērija : The Cultural Histories Series
  • Izdošanas datums: 02-Jun-2022
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350278516
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 84,53 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 256 pages
  • Sērija : The Cultural Histories Series
  • Izdošanas datums: 02-Jun-2022
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350278516
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A Cultural History of Shopping was a Library Journal Best in Reference selection for 2022.

The 'consumer revolution' of the 18th century has been the subject of much debate among historians but it seems clear there was also a 'retail revolution': a period of unprecedented growth in material goods was accompanied by a proliferation of retail spaces and techniques which brought new fashions and imported commodities to the homes of consumers. Governments responded to a growing culture of polite and civilized behavior across society by stimulating urban renewal for leisure and shopping: new pavements, street lighting, green promenades, theatres, coffee houses, and adjacent shopping streets were laid-out everywhere in Europe. As the 18th century drew to its close, shopping had become a publicly accepted and celebrated leisure pursuit, gaining its proper meaning in multiple languages.

A Cultural History of Shopping in the Age of Enlightenment presents an overview of the period with themes addressing practices and processes; spaces and places; shoppers and identities; luxury and everyday; home and family; visual and literary representations; reputation, trust and credit; and governance, regulation and the state.

Papildus informācija

This volume examines the development of shopping as a cultural practice in the period between 1650 and 1820.
List of Illustrations
Notes on Contributors
Series Preface, Jon Stobart

Introduction, Ilja Van Damme
1. Practices and Processes, Ian Mitchell
2. Spaces and Places, Clé Lesger
3. Shoppers and Identities, Anne Montenach
4. Luxury and Everyday, Serena Dyer
5. Home and Family, Jon Stobart
6. Visual and Literary Representations, Alison OByrne
7. Reputation, Trust and Credit, Tawny Paul
8. Governance, Regulation and the State, Wouter Ryckbosch

Bibliography
Index
Ilja Van Damme is Professor in Urban History, University of Antwerp, Belgium.