Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Curriculum Development in Nursing: Process and Innovation

Edited by , Edited by
  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 02-Aug-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134280315
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 02-Aug-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134280315
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Education for nurses and allied health professionals is being radically overhauled both in the UK and overseas. Curriculum Development in Nursing offers nurse educators a single text that covers curriculum development processes, and highlights case study examples on innovation in approaches to nurse education.

Written by internationally well-known authors based in South Africa, who take a truly international perspective looking at education in the UK, Europe and the US, as well as Africa and the Middle East, this book is an essential guides to curriculum development and will be an invaluable resource for nurse educators and postgraduate nursing students internationally.

Preface vi
Contributors ix
Abbreviations xi
Glossary xii
Education philosophy and the curriculum
1(20)
An overview of the process of curriculum development
21(12)
Establishing the context and foundations
33(12)
Developing a macro-curriculum
45(24)
Developing a micro-curriculum
69(24)
Implementing a new curriculum
93(18)
Curriculum evaluation
111(16)
A problem-based learning curriculum
127(16)
A case-based curriculum
143(14)
Developing problem scenarios and cases
157(14)
Developing a community-based nursing education
171(22)
Developing an outcomes-based curriculum
193(20)
A curriculum for interprofessional learning
213(12)
Conclusion
225(4)
Index 229
Leana R. Uys is Interim Deputy Vice Chancellor of the School of Nursing, University of kawZulu-Natal, South Africa. She is also Head College of Health Sciences and Director of the World Health Organization Collaborating Centre for Nursing and Midwifery Development in Africa.



Nomthandozo S. Gwele is Professor and Head of the School of Nursing, Univeristy of KwaZulu-Natal, South Africa and Vice Chair of the Standards Generating Body: Nursing and Midwifery.