Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Customer 360: How Data, AI, and Trust Change Everything

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 06-Nov-2024
  • Izdevniecība: Wiley
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781394273638
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 27,35 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 06-Nov-2024
  • Izdevniecība: Wiley
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781394273638

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Become more competitive by developing a superior customer experience through data, AI, and trust - and get your organization ready for AI agents like Agentforce

Customer 360: How Data, AI, and Trust Changes Everything delivers key insight and vision on using emerging technologies to delight customers and become more competitive by providing a superior customer experience. Find out why AI agents like Agentforce need a strong foundation of customer data. This book helps readers attract and engage their customers across channels and throughout their journey, from acquisition and onboarding, through service, upsell, retention, and win-back.

To demonstrate the influence and importance of these ideas, this book contains a multitude of real-world case studies from companies in a range of industries, with business models, and at various stages of digital maturity. Readers will learn about:

  • Using exciting technologies like AI and GPT while building a commitment to ethical use, safety, and privacy through secure guardrails
  • Getting ready to use exciting emerging technologies like AI agents and autonomous AI
  • Organizing data around customers, prospects, and accounts—even if that data comes from many different sources in different formats
  • Making new technologies an extension of your existing data investments so that both work better
  • Choosing a strategy and implementation plan to minimize time-to-value and ensure success weighing build, buy, or partner
  • Handling internal stakeholders and dealing with change in a way that benefits the business

For business leaders, executives, managers, and entrepreneurs, Customer 360: How Data, AI, and Trust Changes Everything is an essential read to understand and connect technology, people, processes, and strategy—truly the future of customer engagement—and leave competitors wondering what just happened.