Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Data-Based Decision Making and Digital Transformation: Nine Laws for Success

  • Formāts: 106 pages
  • Izdošanas datums: 31-May-2018
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781631576591
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 13,40 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 106 pages
  • Izdošanas datums: 31-May-2018
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781631576591
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Digital disruption is accelerating. Implementing a successful digital transformation strategy requires that senior managers make trade-off decisions to reinvent a business. Equally important all decision makers must learn to ask the right questions, use data and computer support in decision making, and increase their knowledge and skills. Creating a data-centric culture and rewarding data-based decision making leads to successful digital transformation. Join the digital journey.

This book is targeted at managers, especially middle-level managers who are trying to come to grips with using data-based decision making in a transforming organization. The authors explore a number of broad questions including: How can managers become data-based decision makers? How can digital transformation become part of an organizational strategy? What new skills do managers need to implement digital transformation? How will we know an organization has been successfully transformed?
Preface ix
Acknowledgments xi
Chapter 1 Introduction and Overview
1(4)
Chapter 2 Decision Making and Digital Transformation
5(16)
Chapter 3 Data-Based Decision Making
21(14)
Chapter 4 Analytics and High-Velocity Decision Making
35(22)
Chapter 5 Implementing Digital Transformation
57(14)
Chapter 6 Finding a Way Forward
71(6)
Glossary 77(4)
Bibliography 81(10)
Index 91
Daniel J. Power is a Professor of Information Systems and Management at the College of Business Administration at the University of Northern Iowa, Cedar Falls, Iowa and the editor of DSSResources.COM, the Web-based knowledge repository about computerized systems that support decision making, the editor of Planning Skills.COM, and the editor of DSS News, a bi-weekly e-newsletter. Dan writes the column ""Ask Dan!"" in DSS News. Also, Dan is the Decision Support Expert at the Business Intelligence Network.