Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 188 pages
  • Izdošanas datums: 22-Nov-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317422068

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Death and Digital Media provides a critical overview of how people mourn, commemorate and interact with the dead through digital media. It maps the historical and shifting landscape of digital death, considering a wide range of social, commercial and institutional responses to technological innovations. The authors examine multiple digital platforms and offer a series of case studies drawn from North America, Europe and Australia. The book delivers fresh insight and analysis from an interdisciplinary perspective, drawing on anthropology, sociology, science and technology studies, human-computer interaction, and media studies. It is key reading for students and scholars in these disciplines, as well as for professionals working in bereavement support capacities.
List of figures
viii
Acknowledgements ix
1 Death and digital media: an introduction
1(15)
2 Pre-digital mediums, media, and mediations
16(14)
3 The materialities of gravesites and websites
30(22)
4 Death and social media: entanglements of policy and practice
52(23)
5 Mixing repertoires: commemoration in digital games and online worlds
75(23)
6 The funeral as a site of innovation
98(26)
7 Looking to the future of life after death
124(17)
Death and digital media: an afterword 141(16)
References 157(13)
Index 170
Michael Arnold is Associate Professor and Head of Discipline in the History and Philosophy of Science Programme in the School of Historical and Philosophical Studies at the University of Melbourne, Australia.

Martin Gibbs is Associate Professor in the School of Computing and Information Systems and a member of the Interaction Design Lab (IDL) at the University of Melbourne, Australia.

Tamara Kohn is Associate Professor of Anthropology in the School of Social and Political Sciences and Coordinator of Gender Studies in the Faculty of Arts at the University of Melbourne, Australia.

James Meese is Lecturer in the School of Communication at the University of Technology Sydney, Australia.

Bjorn Nansen is Senior Lecturer in Media and Communications at the University of Melbourne, Australia.