Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Decision and Game Theory for Security: 9th International Conference, GameSec 2018, Seattle, WA, USA, October 29-31, 2018, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Security and Cryptology 11199
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2018
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030015541
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Security and Cryptology 11199
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2018
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030015541
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The 28 revised full papers presented together with 8 short papers were carefully reviewed and selected from 44 submissions.
Among the topical areas covered were: use of game theory; control theory; and mechanism design for security and privacy; decision making for cybersecurity and security requirements engineering; security and privacy for the Internet-of-Things; cyber-physical systems; cloud computing; resilient control systems, and critical infrastructure; pricing; economic incentives; security investments, and cyber insurance for dependable and secure systems; risk assessment and security risk management; security and privacy of wireless and mobile communications, including user location privacy; sociotechnological and behavioral approaches to security; deceptive technologies in cybersecurity and privacy; empirical and experimental studies with game, control, or optimization theory-based analysis for security and privacy; and adversarial machine learning and crowdsourcing, and the role of artificial intelligence in system security.

Use of game theory.- Control theory and mechanism design for security and privacy.- Decision making for cybersecurity and security requirements engineering.- Security and privacy for the Internet-of-Things.- Cyber-physical systems.- cloud computing.- Resilient control systems, and critical infrastructure.- Pricing.- Economic incentives.- Security investments, and cyber insurance for dependable and secure systems.- Risk assessment and security risk management.- Security and privacy of wireless and mobile communications, including user location privacy.- Sociotechnological and behavioral approaches to security.- Deceptive technologies in cybersecurity and privacy.- Empirical and experimental studies with game, control, or optimization theory-based analysis for security and privacy.- Adversarial machine learning and crowdsourcing, and the role of artificial intelligence in system security.