Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Defining Waka Musically: Songs of Male Love in Premodern Japan

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Aug-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031367168
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Aug-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031367168

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book considers how music, musicality, and ideologies of musicality are working within the specific construction of waka on the theme of male love in Kitamura Kigin’s Iwatsutsuji (1676) and Ihara Saikaku’s Nanshoku okagami (1687) by using a modified generative theory of music. This modified theory seeks to get at the interdependent meanings that may exist among the music, image, and the text of the waka in question. In all, this study guides the reader through five waka on the theme of male love and demonstrates not only how each waka is inherently musical but how the image and text may interdependently relate to the ways in which premodern Japanese song poets may not only have thought in and with sound but may have also utilized a diverse array of musical gestures to construct new objects of knowledge. In the case of this study, these new objects of knowledge seem to have aided in situating a changing musicopoetics that aligned with changing constructions of male desire. 

Introduction, or On Defining Waka Musically
A Method to the Madness, or On Approaching Waka Musically.
Risky Business, or On Interpreting Waka Musically
Desiring Chigo and Singing Samurai, or On 30 Songs of Male Love in Premodern Japan
Conclusions, or On Revisiting Defining Waka Musically
Christopher Hepburn, PhD, FRSA, is a musicologist, writer, educator, and critic. He is a Postdoctoral Scholar and Teaching Fellow in the Van Hunnick Department of History and the East Asian and Music Libraries at the University of Southern California.