Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Democracy, Social Justice, and the American Community College: A Student-Centered Perspective

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 17-Jul-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030755607
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 71,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 17-Jul-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030755607

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides scholars, educators, and legislators with a personal, classroom-level tour of daily life at a community college. Readers will accompany the author into the classroom as he goes about his work as an English teacher meeting with classes and corresponding with students on Blackboard and e-mail. Answering the call for ”student-centered scholarship,” this book blends traditional academic writing with chapters that feature a rich variety of student work, including essays, journal entries, poems, art, and responses to creative assignments. In this volume, Sullivan theorizes the modern community college as a social justice institution. By mission and mandate, the modern community college has democratized America’s system of higher education and distributed hope, equity, and opportunity more broadly across the nation.

1 Introduction
1(24)
Part I Beginnings
2 Gratitude
25(18)
3 Democracy's Unfinished Business
43(22)
Part II The First Day of Class
4 Hope
65(12)
5 Meet My English 93 Class
77(34)
6 Core Values
111(10)
7 Introductions
121(18)
Part III The Semester Unfolds
8 "I Am Sorry Tk Be a Pain"
139(8)
9 Aprender a Dudar es Aprender a Pensar
147(12)
10 And Now from Learning to Enjoy Reading I Crave Knowledge and I'm Fascinated with the Idea of Improving My Vocabulary and My Wisdom
159(10)
11 I Hate to Be So Bold
169(8)
12 It's Not Good
177(14)
13 The Un-Lived Life
191(8)
14 Patience
199(12)
15 The Things We Carry
211(16)
Part IV Outside the Classroom
16 Pandemic
227(6)
17 Food Pantry
233(12)
18 Heartbreak
245(24)
19 The Beloved Community
269(10)
Part V Triumphant Endings
20 Ohen:ton Karihwatehkwen
279(16)
Acknowledgements 295(4)
Appendix: Index of Assignments 299(24)
Index 323
Patrick Sullivan is Professor of English at Manchester Community College, Connecticutt, USA.