Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Demokratielernen im Fremdsprachenunterricht: Kompetenzen, Feedback und Einstellungen von Lernenden: Eine explorative Studie im Fach Spanisch

Series edited by , , Series edited by , Series edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Romanische Sprachen und ihre Didaktik
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: ibidem-Verlag, Jessica Haunschild u Christian Schon
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783838279879
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Romanische Sprachen und ihre Didaktik
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: ibidem-Verlag, Jessica Haunschild u Christian Schon
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783838279879
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Demokratielernen wird in jüngeren wissenschaftlichen und bildungspolitischen Diskursen als schulische Querschnittsaufgabe betrachtet. Auch der Fremdsprachenunterricht soll einen Beitrag zu diesem ausgewiesenen Ziel leisten. Aber was bedeutet Demokratielernen im Fremdsprachenunterricht eigentlich im Detail? Wie definieren sich politische und interkulturelle Kompetenzbereiche beim Demokratielernen? Kann der Fremdsprachenunterricht diesen Anforderungen gerecht werden All diese Fragen thematisiert Jannik Schwebel-Schmitt. In seiner im Spanischunterricht der gymnasialen Oberstufe durchgeführten explorativen Studie untersucht er, inwiefern Demokratielernen im Fremdsprachenunterricht möglich ist, welche didaktisch-methodischen Entscheidungen dabei zuträglich sind und welche Einstellungen die Lernenden in den untersuchten Themenfeldern haben. Das Buch ermöglicht spannende Einblicke in das recht neue Forschungsfeld und thematisiert damit ein hochaktuelles Thema der Bildungswissenschaft und Schule.